Ta førerkort

La City Trafikkskole hjelpe deg på veien til førerkortet

Alder: Er du under 25 år må du ha gjennomført trafikalt grunnkurs før du begynner med kjøretimer. De over 25 år kan begynne med kjøretimer uten noen form for kurs, kursene kan tas underveis.

Teorikurs: Vi starter med grunnlaget. Våre teorikurs er designet for å gjøre deg godt kjent med veiregler, trafikksikkerhet, og alt annet du trenger for å forstå prinsippene bak god kjøring.

Praktisk opplæring: Etter at du har et solid teoretisk grunnlag, begynner den praktiske opplæringen. Her får du erfaring bak rattet under veiledning av våre erfarne instruktører. Våre biler er topp moderne og tilpasset for opplæringsformål.

Tilpassede Kjøreleksjoner: Vi vet at alle lærer forskjellig. Derfor tilbyr vi tilpassede leksjoner som fokuserer på dine spesifikke utfordringer og mål.

Oppfølging og Støtte: Gjennom hele prosessen, fra teori til praktisk prøve, vil våre instruktører gi deg den støtten og oppfølgingen du trenger for å lykkes.

Hvorfor Velge Oss?

Erfarne Instruktører: Vårt team består av lidenskapelige, erfarne og tålmodige instruktører som er dedikert til å hjelpe deg med å nå dine mål. Velg mellom mannlig eller kvinnelig lærer.

Fleksibilitet: Vi tilbyr fleksible tidspunkter for leksjoner og kurs for å passe din travle timeplan, i forhold til jobb og skole.

Moderne Flåte: Våre kjøretøy er moderne, sikre, og spesielt utstyrt for kjøreopplæring.

Konkurransedyktige Priser: Vi tilbyr høykvalitets opplæring til konkurransedyktige priser, med ulike pakkeløsninger som passer ditt budsjett.

Delbetaling

Klar for trafikalt grunnkurs? Våre kurs er tilpasset din tidsplan, og med hjelp fra SVEA, tilbyr vi fleksible betalingsløsninger.

Kontakt oss for en hyggelig og uforpliktende samtale!