Våre lærere

Frank Algrøy

Bil: Mercedes

Tlf: 92 05 40 19

City Trafikkskole er ligger i hjertet av Bergen ved Kong Oscars gate 23, og tilbyr premium kjøreopplæring. Vår beliggenhet er ideell for studenter, rett bak Bergen politistasjon ved Domkirken, med enkel tilgang fra Bybane, Festplassen, Xhibition, samt nærhet til Katten og Danielsen VGS.

Spesialisert i klasse B for person- og varebil, inkluderer vårt tilbud opplæring for både elektriske og automatgirede biler. Vi sørger for en helhetlig tilnærming til kjøreopplæringen, som spenner fra teoriundervisning og kjøretest, til tilbud om trafikalt grunnkurs som avholdes regelmessig. I tillegg finner du et bredt utvalg av lærebøker og opplæringsmateriell for salg, nøye utvalgt for å sikre din suksess på teoriprøven.

Står du overfor utfordringen med tilbakelevering av førerkort? Vi gjør alt for å raskt sikre prøvedatoer for våre elever, med imponerende passrater. Vi tilpasser kjøreopplæringen til dine behov, enten du foretrekker Mercedes A-klasse, BMW 3-serie, eller Ford Focus, og tilbyr valgfrihet mellom automat- og manuell gir.

For de med eksisterende førerkort, tilbyr vi en rekke tjenester for å forbedre din kjøresikkerhet og kompetanse:

• Trafikksikkerhetskurs, inkludert kjøring på glatt føre
  • Oppfriskningstimer for å finjustere dine ferdigheter
  • Innbytte av utenlandsk førerkort til norsk standard

Oppdag fordelene med å velge City Trafikkskole for din kjøreopplæring. Kontakt oss i dag for mer informasjon og ta det første steget mot kjørefrihet med kvalitetsopplæring fra våre erfarne instruktører.